Εικόνα

ΧΑΙΝΤΣ ΣΑΛΒΑΤΩΡ ΚΟΥΝΙΟ ή ο αριθμός 109565

p34447

«Με μετέφεραν στο Άουσβιτς στις 15 Μαρτίου του 1943 στριμωγμένος μαζί με 80 ανθρώπους σε ένα βαγόνι και έμεινα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης έως τις 6 Μαΐου 1945 ημέρα επίσημης λήξης του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Ήμουν σκλάβος εργάτης, μεταξύ των ελάχιστων επιζώντων σκελετωμένων από την πείνα και τις κακουχίες, ανάμεσα σε δεκάδες χιλιάδες σκελετωμένους νεκρούς. Σώθηκα χάρη σε πολλές μικρές συμπτώσεις που μου επέτρεψαν να επιστρέψω στην πόλη που αγαπώ και να ξαναγεννηθώ. Έζησα εγώ, όμως δεν ξαναβρήκα τα 22 μέλη της οικογένειάς μου και πολλούς ακόμη. Αφιέρωσα τη ζωή μου στη διατήρηση της μνήμης ώστε οι 37.500 Εβραίοι της Θεσσαλονίκης που δεν επέστρεψαν από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης να αποκτήσουν τη χαμένη τους ταυτότητα». Χάιντς Κούνιο

Εντόπισα το βιβλίο τυχαία σε παλαιοβιβλιοπωλείο της Αθήνας και το περιμένω.
Γνώρισα από κοντά τον κ.Κούνιο, μίλησα μαζί του και αισθάνομαι μέγιστη τιμή γι αυτό.Και θα θυμάμαι μέχρι να πεθάνω το άγγιγμα της παλάμης του στο χέρι μου. Ένα χέρι που άγγιζε τη θηριωδία του ναζισμού.
Περισσότερα από παλαιότερη ανάρτησή μου εδώ: http://www.dimentes12.blogspot.gr/2013/01/109525.html
Σχολιάστε

